E non parlo dei viola/blu/grigio delle scorse stagioni, ma proprio di colori sgargianti tipo arancio, turchese, fucsia, verde acido, ecc.
Certo mi rendo conto che abbinarli è difficile e l'effetto "clown" è dietro l'angolo, ma basta non esagerare con i tagli e le fantasie, e con un pizzico di buon gusto il gioco (e stavolta non è solo un modo di dire ^^) è fatto!
In più in questo momento la moda ci dà una mano, visto che la tendenza che va per la maggiore è quella di abbinare singoli blocchi monocromatici a contrasto, così il rischio di sbagliare è molto ridotto.
Insomma, come avrete capito questa sarà una settimana "full color"!
Enjoy it!!!
Since a couple of seasons have finally reappeared on the runways (and then on the streets) Colors: I really like this trend, surely black is a must in the wardrobe of all of us, its elegant and its a true passepartout, but thecolors are my real passion!
And I do not speak of purple / blue / grays of past seasons, but bright colors like orange, turquoise, fuchsia, acid green, etc..
Of course I know that it is difficult to combine and effect "clown" is just around the corner, but you just do not go overboard with the cuts and patterns, and with a hint of good taste its done!
More the currently fashion trend gives us a hand, as the most popular trend is to combine contrsting single blocks monochromatic, so the risk to wrong is very small.
So, as you'll see this will be a "full color "week !
Enjoy it!^^
...next: David LaChapelle, master of colors
Nessun commento:
Posta un commento